این تیزر به سفارش فروشگاه اینترنتی عموسبزی با بهره گیری از تکنیک های جلوه های ویژه ساخته شده است . این تیزر علاوه بر دریافت بازخوردهای مثبت از سوی مخاطبان ، موفق شد نظرات مثبت بسیاری از متخصصین حوزه تبلیغات را در کانال تلگرامی رادیو که متعلق به استاد علیجاه شهربانویی کسب نمایید . با رویانو کسب و کار خود را برند کنید .
این تیزر به سفارش کالج تی بورس اصفهان ساخته شده است و در آن به معرفی خدمات این مجموعه ای به شیوه ای نوین و جذاب پرداخته میشود .
این تیزر تبلیغاتی در اصفهان با گروه پارکور کار حرفه ای انجام شد.واز تکنیک های وی اف ایکس و ترکیبی مدل 3 بعدی و ترکینگ استفاده شده است.به منظور بهبود کیفیت تیزر سه بعدی از تکنیک های جدید انیمیشن سازی استفاده شده است.
این تیزر تبلیغاتی در اصفهان به سفارش رستوران های زنجیره ای جان اسنک انجام شده است. این تیزر ویدیویی با استفاده از جلوه های ویژه و بکارگیری تکنیک های کروماکی ، روتوسکوپی ، موشن ترکینگ و کامپوزیشن در قالب vfx ساخته شده است. در ساخت این سفارش تیزر تبلیغاتی از صحنه های 10 فیلم برتر تاریخ سینما استفاده شده است طوری که یک تیزر سینمایی به نظر می آید.