موشن گرافیک در سال 2021

10 ترند برتر موشن گرافیک در سال 2021

ترندهای برتر موشن گرافیک در سال 2021 کدامند؟

طراحی موشن گرافی یک ابزار عالی برای داستان پردازی بصری است که در هر سال بیش از سال قبل مورد توجه قرار گرفته چرا که به کمک آن می توانید پیامتان را به صورت موثر و سریعتری به ببیندگان منتقل نمایید و توجه آن ها به خود جلب نمایید. همه ما خوب می دانیم که هر چیزی در گذر زمان دستخوش تغییر و تحول است و موشن گرافی نیز از این قاعده مستثنی نیست درنتیجه برای آن که بتوانید بیشترین تاثیر را بر مخاطبین هدف خود با استفاده از این هنر گرافیکی داشته باشید و در این عرصه حرفه ای ظاهر شوید، لازم است به روز باشید و با توجه به نیاز روز عمل نمایید. پس با رویانو همراه باشید تا 10 ترند برتر در سال 2021 را برایتان شرح دهیم.

برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص سفارش موشن گرافیک با متخصصین ما در تماس باشید.

معرفی ترندهای برتر موشن گرافیک در سال 2021

شکل گیری و حرکت مایع (سیالات): عناصر مایع و شکل دهنده می توانند رویایی و سورئال به نظر برسند ، که می تواند برای حلقه های متحرک و تبلیغات کوتاه و جذاب بسیار مناسب باشد. حرکت و جریان مایع همچنین نوعی احساس آرامش  در مخاطب ایجاد می کند که همین فاکتور می تواند افراد را با حرکت محیط مجذوب خود کند. به عبارت دیگراین سبک بینندگان را درگیر خود می کند و گزینه مناسبی برای فیلم های تبلیغاتی است.

موشن گرافیک در سال 2021

حرکت خطوط نازک: یکی دیگر از موشن گرافیک های ترند در سال 2021 استفاده از سبک حرکت خطوط نازک است. این رویکرد مینیمالیسم یا ساده گرایی اغلب می تواند به همان اندازه جذاب و پر زرق و برق باشد. خطوط نازک به راحتی می توانند به تصاویر زیبا و جذاب و در عین حال ساده ای تبدیل شوند و توجه مخاطبین را خود جلب نماید. زمانی که این سبک موشن گرافی با صدا و موزیک ترکیب می شود، می تواند گزینه مناسبی برای آماده سازی ویدیوهای تبلیغاتی و آموزشی باشد.

موشن گرافیک در سال 2021

ترکیب دو بعدی و سه بعدی: در سال 2021 نیز ترکیب موشن گرافیک های 2 بعدی و 3  بعدی مورد توجه بسیاری از مخاطبین قرار می گیرند. بسیاری از موشن گرافیست ها آن ها را با هم تزکیب می کنند و معتقد هستند که این موشن گرافی ها سبک خاصی را به ویدیو موردنظر می بخشد. از این روش نه تنها برای ویدیوهای تبلیغاتی بزرگ بلکه در ویدیوهای تبلیغات کوچک نیز استفاده می کنند.

تایپوگرافی محرک:  بسیاری از افراد به دلیل ترس از احتمال کاهش خوانایی از مانور بر تغییر فونت و تایپ حروف پرهیز می کنند. اما در سال 2021 این چالش به طور شگفت انگیزی مورد توجه قرار گرفته است و قوانین قدیمی را نقض کرده است. در حقیقت تایپوگرافی حرکتی به معنایی واقعی کلمه محدودیت های تایپوگرافی قدیمی را از سر راه موشن گرافیست ها برداشته و توانسته است با تحرک و پیچیدگی هایی که در حروف اعمال می کند توجه همه را به خود جلب نماید. وب سایت های تجاری و برنامه های تلفن همراه با استفاده از این سبک  موشن گرافیک می تواند برندشان را در ذهن کاربران خود حکاکی کنند.

موشن گرافیک در سال 2021

مورفینگ: Morphing نیز در سال 2021 نیز شتاب بیشتری گرفته است. این یک اثر در تصاویر متحرک است که از طریق یک انتقال یکپارچه، تصویر را به تصویر دیگری تغییر می دهد. به عبارت دیگر تغییر شکل کاراکترها، تصاویر و سایر اشیا در یک ویدیو امروزه بیش از قبل  گسترش یافته است. این سبک به عنوان یک آهن ربا بصری عمل می کند که توجه را به خود جلب می کند و باعث می شود بینندگان تا پایان اثر آن را تماشا کنیم. اگر صاحب وب سایتی هستید و قصد دارید با نرخ پرش سایتتان را کاهش دهید و در صفحه نتایج گوگل رتبه بهتری را کسب نمایید، می توانید از این روش موشن گرافیک استفاده نموده و مدت زمان ماندگاری کاربر را در افزایش دهید.

لوگوموشن: بسیاری از مشاغل برای حضور درخشان و فراموش نشدنی در بسترآنلاین در تلاش اند تا لوگو خود را متحرک سازند. لوگوهای متحرک در حال حاضر به یکی از مهمترین روندهای طراحی هویت برند تبدیل شده اند. موشن گرافیک روح را تایپوگرافی و آیکون های استاتیک می بخشد و باعث جذابیت یک برند برای مشتریان می شود. لوگوموشن ها، به دلیل حرکات و پیچ و تاب های غیرمنتظره می توانند به ماندگاری برند شما در ذهن مخاطب کمک کند.

ترانزیشین یکپارچه: امروزه بسیاری از طراحان برای آن جلوه طبیعی تری به اثر خود ببخشند از تکنیک های رنگ و نور استفاده می کنند و برش ها را کم می کنند. عبارت دیگر به جای آن که خیلی سریع و ناگهانی صحنه های ویدیو تغییر کند، با استفاده از ترانزیشین ها روندی نرم و آهسته برای انتقال بین صفحات می بخشند.

موشن گرافیک در سال 2021

گرین: grain ابزاری است که موشن گرافیست ها با استفاده از آن جلوه طبیعی تری به تصاویر می بخشند. به عبارت دیگر با استفاده از این سبک  تصاویر طبیعی تر و نزدیک به سطوح و بافت های دنیای واقعی به نظر می رسند.

چیدمان های نامتقارن: از دیگر موشن گرافیک هایی که در سال 2021 ترند شده اند می توان به طراحی نامتقارن اشاره نمود. نظم و ترتیب همیشه و همه جا پاسخگو نمی باشد. گاهی اوقات استفاده از تکنیک چیدمان های نامتقارن می توانید جلوه هنری و زیبایی را به اثر خود ببخشید. امروزه برخی از طراحان در موشن گرافیک ها و تصاویر خود از انواع چیدمان های نامتقارن و ناهمسان استفاده می کنند تا ببندگان را به چالش دعوت نمایند.

طراحی ایزومتریک: یک روش ساده و منحصر به فردیست که با استفاده از خطوط و سایه ها، یک جهان دو بعدی ایجاد شدند، اما 3 بعدی به نظر می رسند. این طرح ها به دلیل شکل زیبا و عمق بیشتر باعث می شود طرح ها واقعی تر به نظر برسد و برای برند سازی و بازاریابی بسیار مناسب است.

تفاوت بین گرافیک های مسطح و ایزومتریک
در طرح های تخت نباید جزئیات غیر ضروری وجود داشته باشد. گرافیک های مسطح خیلی ساده تمیز با اشکال و لبه های واضح بدون هیچ گونه عناصر پرت کننده در محیط اطراف است.

با رنگ ها و تصاویر مناسب بازدهی سایت شما زیاد می شود.

 

توضیحات بیشتر:

چگونه موشن گرافیک رایگان بسازیم؟

معرفی کامل 5 نرم افزار ساخت موشن گرافیک

سایت هایی آموزشی موشن گرافیک

احساس آرامش در مخاطب ایجاد می کند که همین فاکتور می تواند افراد را با حرکت محیط مجذوب خود کند. این روش در تبلیغات بیشتر استفاده می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *