تولید محتوا در اینستاگرام

ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام

تصویر تیم تحریریه

تیم تحریریه

نظرات و سوالات خود را در با ما در ارتباط بگذارید

بهترین ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام کدامند؟ از کدام ابزارها می توان برای تولید محتوا در اینستاگرام استفاده نمود؟ همانطور که بارها و بارها در مقالات مختلف گفته ایم اینستاگرام امروزه به بستری مناسب برای توسعه و رشد کسب و کارها گوناگون مبدل شده است چرا که بسیاری از افراد روزانه زمان زیادی را برای گشت و گذار در این شبکه اجتماعی اختصاص می دهند. از این رو اگر شما نیز به تازگی قصد دارید کسب و کار خود را از این طریق توسعه دهید لازم است در قدم اول محتوایی مناسب و جذابی در پیجتان منتشر کنید. با رویانو همراه باشید تا بهترین ابزارهایی که می تواند به شما در این امر کمک کند را معرفی نماییم.

در صورت نیاز به مشاوره رایگان و مدیریت پیج اینستاگرام در اصفهان با متخصصین ما در تماس باشید.

اهمیت تولید محتوا در اینستاگرام

جالب است بدانید که اینستاگرام مجموعه ی تولید محتوای پیج شما را نیز آنالیز می کند. برای اینستاگرام مهم است که شما اطلاعات خود را در چه ساعتی منتشر می کنید، اطلاعات شما فیک است و یا این که خودتان آنها را تولید کرده اید. چه مقدار از محتوای شما تصویری و چه مقداری صوتی و یا متنی است. در روز چقدر اطلاعات منتشر می کنید. اطلاعات شما چقدر به درد کاربران می خورد. کاربران چقدر از اطلاعات شما استفاده می کنند و آن ها را به اشتراک می گذارند. پس دیدید که اینستاگرام نه تنها به موضوع تولید محتوا توجه ویژه ای دارد بلکه به صورت جزئی نیز آن را بررسی می کند. یکی از موضوعات مهم برای اینستاگرام میزان تعامل شما با کاربر است. زمانی که شما در اینستاگرام محتوایی تولید می کنید، در واقع کاربر را وادار می کنید تا محتوای شما را مطالعه کند. بسته به نوع محتوایی که تولید می کنید میتوانید میزان تعامل خود را با کاربر افزایش دهید. به عنوان مثال اگر در استوری خود محتوایی با موضوع نظرسنجی قرار دهید، به کاربر می گویید که یکی از گزینه ها را انتخاب کند و این موضوع تعامل شما با کاربر را افزایش میدهد.

ابزار های تولید محتوا برای اینستاگرام کدام اند؟

به منظور تولید محتوای بصری برای وبسایت ها و شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام، ابزارهای طراحی زیادی به صورت رایگان و پرمیوم وجود دارند. کاربرد برخی از آن ها نیاز به مهارت دارد و کمی دشوار است ولی استفاده از سایر ابزارهای تولید محتوای بصری، بسیار آسان بوده و یک فرد مبتدی به راحتی می‌تواند از آن ها استفاده کند. علاوه بر نرم افزار فتوشاپ که بسیار در این زمینه شناخته شده است، ابزار هایی نظیر Canva، Adobe Spark، Image Quote، Pablo و… نیز وجود دارند که به صورت آنلاین یا آفلاین می‌توانید از آن ها استفاده کنید.

  1. Adobe Spark: Adobe Spark، یک ابزار تولید محتوای تصویری سریع است که به شما اجازه می دهد که به آسانی متن، عکس و ویدئو را با یکیگر ترکیب کنید تا بتوانید به راحتی از این طریق، داستان خود را برای مشتریان به تصویر بکشید.
  2. BeFunky Graphic Designer: اگر به دنبال راهی هستید که به سرعت عکس ها را با یکدیگر ترکیب کنید و کنار هم قرار دهید، می توانید از ابزارBeFunky Graphic Designer استفاده کنید. به کمک این ابزار، شما حتی می توانید کارت، بنرهای تبلیغاتی، بروشور و پوستر نیز تهیه کنید.
  3. canva: ابزار canva، یکی از ابزارهای رایگان مورد علاقه ما است، چراکه به کمک این ابزار مفید، می توانید به راحتی محتواهای خوبی برای شبکه های اجتماعی تولید کنید، پست های وبلاگ را به تصویر بکشید و بنرهای تبلیغاتی جذاب تولید کنید. کانوا، یک ابزار بازاریابی محتوای اساسی برای حرفه ای هاست.
  4. Image Quote: همان طور که از اسم این ابزار پیداست، Image Quote یک ابزار فوق العاده برای ترکیب متن و عکس است و به شما کمک می کند عکس هایی به همراه نقل قول بسازید و یا توضیحاتی را به راحتی به عکس خود اضافه کنید. البته این یک اپلیکیشن موبایل است که هم نسخه IOS دارد و هم نسخه Android. توجه داشته باشید که اسم این برنامه قبلا “Instaquote” بوده است.
  5. Pablo: اگر به دنبال یک ایزار تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی می گردید، پس Pablo می‌تواند یک انتخاب خوب باشد. این ابزار تلفیق نوشته را با عکس آسان می‌کند و دارای فیلترهای گوناگون است. شما حتی می‌توانید لوگو خود را نیز به عکس ها اضافه کنید.
  6. Animaker: آیا دوست دارید یک فیلم انیمیشن جذاب بدون صرف هزینه‌های سنگین تولید کنید؟ این دقیقا همان چیزی است که Animaker به شما پیشنهاد می‌دهد. به کمک این ابزار تولید محتوا، شما می توانید انواع ویدئوهای مختلف را تولید کنید، از ویدئوهای توضیحی گرفته تا فیلم‌های اینفوگرافیک.

مطالب مرتبط:

10 ایده عالی برای تولید محتوا

معرفی کامل ابزارهای تحلیل اینستاگرام

اینستاگرام محتوا شما را انالیز می کند برا اساس تعداد انتشار در روز که چقدر موجب استفاده کاربر قرار گرفته است. در واقع اینستاگرام با استفاده از تولید محتوا یک فضای مقایسه ای بین کاربران ایجاد می کند. به همین دلیل خیلی مهم است که شما در اینستاگرام تولید محتوا کنید.

اشتراک گذاری : 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *