تولید محتوا در اینستاگرام

10 ایده عالی برای تولید محتوا در اینستاگرام

تولید محتوا مناسب چه تاثیری در رشد و موفقیت پیج اینیستاگرام دارد؟ همانطور که می دانید اینستاگرام یک شبکه اجتماعی پرطرفدار است که روزانه افراد زیادی در آن فعالیت داشته و وقت خود را برای گشت و گذار و خرید محصولات سپری می کنند به همین جهت این شبکه اجتماعی به بستری مناسب برای تبلیغ وتوسعه  کسب و کارهای مختلف تبدیل شده است. اما بازرگانان بعد از آن که برای حساب کاربری Instagram ثبت نام می کنند و نمایه خود را ایجاد می کنند، مطمئن نیستند دقیقاً چه چیزی باید ارسال کنند و چه محتوایی را منتشر کنند. اگر شما نیز جز این دسته افراد هستید با رویانو همراه باشید تا ایده هایی نوین و کارآمد  برای تولید محتوا در اینستاگرام را برایتان ذکر نماییم.

در صورت نیاز به مشاوره رایگان و دریافت خدمات اینستاگرام با متخصصین ما در تماس باشید.

اهمیت تولید محتوا در اینستاگرام

همه ما از افزایش فالوور و دیده شدن در اینستاگرام استقبال خواهیم کرد چرا که این شبکه اجتماعی  یک بستر مناسب برای درآمدزایی است. اگر خودتان را جای کاربران قرار دهید متوجه خواهید شد که چه نوع محتواهایی شما را به خود جذب می کند و کدام استراتژی محتوا در اینستاگرام مورد پسندتان می باشد و شما را به تعامل با آن واردار می کند. در واقع هر چه محتوایی که در پیجتان جذاب تر باشد، میزان تعامل فالوورها افزایش می باید و کاربران بیشتری برای دنبال کردن پیجتان تشویق می شوند. در نتیجه برای آن که فالوورهای بیشتر به پیجتان سر بزنند می توانید از یک شرکت تولید محتوای اینستاگرام بگیرید و با استفاده از ایده هایی که در ادامه ذکر کرده ایم محتوایی جذاب برای فالوورها آماده کنید. 

تولید محتوا در اینستاگرام

10 ایده مناسب برای تولید محتوا در اینستاگرام

  1. از کاربران خود سوال کنید: پرسیدن سوال فرصتی ایجاد می کند تا فالوورها نظرات خود را به اشتراک بگذارند و ایده های خود را در مورد هر موضوعی بیان کنند.این کار می تواند به شما کمک کند در آینده محتوای بهتری منتشر کنید و همچنین نرخ تعامل ( مجموع کامنت ها، اشتراک گذاری و لایک به تعداد فالوورها) افزایش داده و ایده های جدیدی در مورد محصولاتتان ارائه می دهد. به عنوان مثال اگر پیجی در مورد مربیگری فیتنس دارید می توانید از فالوورهایتان در مورد مشکلاتی افراد در باشگاه ورزشی رو به رو می شوند سوال کنید. پاسخی کاربران می دهند می تواند به شما در ارائه محصول و پست های جدید کمک کند.
  2. نشان دادن آموزش: همانطور که گفتیم برای بازاریابی دیجیتال موفق انتشار محتوایی جذاب برای بینندگان و خوانندگان امری ضروری است. پست های اینستاگرام به برندها این فرصت را می دهند تا نکاتی سریع و آموزنده ای را تقریباً  در مورد هر موضوعی ارائه دهند. اگر مربی فیتنس هستید می تواند در پیجتان حرکات فیتنس را آموزش دهید و یا اگر صاحب پیج آشپزی هستید دستور پخت غذاهای خوشمزه و لذیذ گوناگونی رابه فالوورها آموزش دهید.
  3. پشت صحنه: یکی دیگر از ایده هایی کارآمد برای تولید محتوا در اینستاگرام اینست که به فالوورهای خود نشان دهید در شرکت شما چه می گذرد. با اجازه دادن به فالوورهای خود برای آگاهی  در مورد آنچه در پشت صحنه می گذرد ، به آنها کمک می کنید تا از لحاظ احساسی با پیج شما ارتباط برقرار کنند.
  4. نقل قول: بسیاری از کسب و کارهای برا رشد و توسعه پیج اینستاگرام خود از بسته حوزه فعالیت خود از سخنان بزرگان یاد کرده اند. بعنوان مثال افرادی که در حوزه IT فعال هستند می توانند از سخنان ارزشمند افرادی نظیر استیو جابز، بیل گیتس استفاده نمایید.
  5. استفاده از هشتگ های روزانه: هشتگ های روزانه هشتگهایی هستند که به روزهای خاصی از هفته اختصاص داده می شوند و استفاده از آن ها یک روش عالی برای ایجاد تعامل با پیروان شما است.
  6. اشتراک گذاری اشتباهات خود: انسانها کامل نیستند آنها باید اشتباهات خود را بپذیرند. شاید با خودتان بگویید لازم است پیام ها و ایمیل هایی که حاکی از عصبانیت مشتری هستند را به اشتراک بگذاریم؟ خیر. در عوض ، حوادث ناگواری را که ممکن است در اطراف محل کار شما اتفاق بیفتد نشان دهید. تصور کنید شما صاحب یک شیرینی پزی هستید می توانید نتایج آن دسته از کوکی هایی را که برای مدت طولانی در اجاق گاز گذاشته اید برای فالوورها به اشتراک بگذارید.
  7. ارائه قبل و بعد: از قبل و بعد از ارائه خدماتتان در اینستاگرام محتوا منتشر کنید تا ببیندگان از چگونگی تغییرات و مزایای خدمات شما آگاه شوند یا عکسی از دفتر تجاری قدیمی و جدید در پیجتان منتشر کنید. همچنین  می توانید کارمندانی را که در طول سال ها به تیم خود اضافه کرده اید نشان دهید.
  8. انتشارمحتوای تولید شده توسط کاربر: یک روش مطمئن برای جلب توجه فالوورهای خود که به نوعی قدردانی نیز محسوب می شود اینست که محتواهایی که آنها برای نمایش خدمات محصولات شما ساخته اند را در پیج خود منتشر کنید. برای مثال ممکن است کاربران از کمدهایی که شما برای آن ها ساخته اید محتوایی برایتان ارسال کنند و می توانید این محتوا را به اشتراک بگذارید.
  9. انتشار عکس خدمات و محصولات: از دیگر ایده های تولید محتوا در اینستاگرام می توان به گرفتن عکس از محصولات و خدمات قابل ارائه خود اشاره نمود. البته لازم به ذکر است استفاده بیش از اندازه از این محتوا می تواند فالوورهای شما را فراری دهد پس سعی کنید در انتشار محتوا خلاقیت به خرج دهید.
  10. اشتراک گذاری پست هایی که مورد پسند واقع شده اند: اگر قبلا پستی را در پیجتان منتشر کرده اید که با استقبال خوبی رو به رو شده اید می تواند مجددا از آن اسکرین گرفته و آن را در پیجتان به اشتراک بگذارید.

هوش بصری  بالا در اجرای محتوا
استفاده از  تکنولوژی‌های اخیر طراحی
ایجاد جذابیت حداکثری در طراحی پست‌ها
سابقه و شناخت کافی از محیط اینستاگرام
حساس بودن روی کیفیت کار تحویلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *