رویانو

آژانس ارتباطات خلاق

تبلیغات هدفمند در اینستاگرام

آموزش تبلیغات هدفمند در اینستاگرام

چگونه در اینستاگرام تبلیغات هدفمند داشته باشیم؟ همانطور که بارها  و بارها در مقالات گفتیم instagram یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است که 700 میلیون کاربر در آن فعالیت می کنند در نتیجه می تواند بستری مناسب برای توسعه کسب و کارتان باشد. اما برای موفقیت در این عرصه تنها داشتن یک حساب کاربری کافی نخواهد بود و لازم است با انجام تبلیغات هدفمند در آن سند موفقیت تجارتتان را امضا کرده و فروشتان را افزایش دهید.. اما شاید از خودتان بپرسید چگونه باید در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟ با ما همراه باشید تا به سوال پاسخ دهیم و قوانین آن را برایتان ذکر نماییم.

در صورت نیاز به مشاوره رایگان با متخصصین رویانو، شرکت تبلیغات اینستاگرام در اصفهان در تماس باشید. 

دریافت مشاوره رایگان رویانو

تبلیغات اینستاگرام چیست وچه اهمیتی دارد؟

تبلیغات اینستاگرامی روشی موثر برای دستیابی به مخاطبان بیشتر و هدفمند در بستر اینستاگرام است. البته لازم به ذکر است که دلایل زیادی همچون رشد برند تجاری، افزایش ترافیک سایت و افزایش نرخ تبدیل وجود دارد که کسب و کارها و افراد گوناگون برای انجام تبلیغات تصمیم می گیرند. از آنجایی که محوریت اینستاگرام به صورت بصری می باشد در نتیجه برای ارتباط با مخاطبین از راه تبیلغات به مجموعه از تصاویر و ویدیوها نیاز خواهید داشت.

هزینه تبلیغات در اینستاگرام

در مورد این که هزینه تبلیغات اینستاگرام چقدر است ، پاسخ واحدی وجود ندارد چرا عوامل زیادی هستند که در تعیین هزینه تبلیغات در این شبکه اجتماعی تاثیر می گذارد.

  • هدف گذاری
  • تعیین سطح آگهی
  • قالب آگهی
  • مدت زمان آن
ادامه مطلب
طراحی پیج اینستاگرام با 30 چیدمان خلاقانه

جای برای نگرانی نیست که تقریبا با میزان بودجه ای می توانید تبلیغات موردنظرتان را در اینستاگرام انجام دهید. برای این کار تنها لازم است با تعیین محدودیت هزینه تبلیغات ، بودجه روزانه و استراتژی پیشنهادی ، هزینه تبلیغات اینستاگرام خود را کنترل می کنید.

تبلیغات هدفمند در اینستاگرام

انواع تبلیغات هدفمند در اینستاگرام 

  • استوری های تبلیغاتی: تبلیغات Instagram Stories تبلیغات تمام صفحه هستند که بین استوری های کاربران ظاهر می شوند. از آنجایی که روزانه 500 میلیون کاربر در اینستاگرام وقت خود را صرف مشاهده استوری ها می کنند، با انجام این گونه تبلیغات می توانید به تعداد زیادی از کاربران دسترسی داشته باشید و برند خود را به آن ها معرفی کنید.
  • عکس های تبلیغاتی: استفاده از این نوع تبلیغات این فرصت را به برندهای مختلف می دهد تا محصولات و خدمات را از طریق تصاویر جذاب به نمایش بگذارند. البته فراموش نکنید که این عکس های باید جذابیت کافی را داشته باشد برای این کار می توانید از برنامه گرافیکی مانند adobe photoshop استفاده نمایید تا به نتیجه دلخواهتان برسید.
  • تبلیغات ویدیویی: همانطور که از اسم این نوع تبلیغات مشخص است شما می توانید از خدمات و محصولاتتان ویدیویی تهیه کرده و برای جذب کاربران بیشتر از آن استفاده کنید.

نکات لازم برای موفقیت تبلیغات در اینستاگرام

ایجاد تعامل با کاربران: سعی کنید با کاربران خود ارتباط برقرار کنید و به موقع جواب کامنت ها و سوالاتشان را بدهید تا آن ها اهمیتی را که برایشان قائل هستید را حس نمایند و به شما اعتماد کنند. همچنین برای بیشتر دیده شدن پیجتان در بحث های صفحات پربازدید شرکت کرده و دیدگاه خودتان را بیان کنید.

ادامه مطلب
حذف اکانت اینستاگرام (دائمی و موقتی)+آموزش تصویری

ایجاد مسابقه و انگیزه رقابتی در کاربران: یکی دیگر از نکاتی که می تواند به موفقیتتان در تبلیغات اینستاگرام تاثیر گذار باشد، ایجاد مسابقه و رقابت در پیجتان می باشد. با انجام این کار می توانید مخاطبین خود را برای دنبال کردن پیجتان ترغیب نمایید و یا انگیزه آن ها را برای معرفی پیج شما به دوستان خود افزایش دهید.

انتشار ویدیو: همانطور که می دانید انتشاریک فیلم کوتاه چند دقیقه ای می تواند نقش بهتری در مقایسه با چند صفحه متن برای معرفی کسب و کار شما به دیگر کاربران ایفا نماید. در واقع با انتشار این ویدیو تبلیغاتی کوتاه می توان به فالوورها گفت که پیج شما کاملا فعال است.

انتشار پست در زمان مناسب: اما آخر نکته ای که می تواند به شما در تبلیغات هدفمند در اینستاگرام کمک کند اینست که پست های موردنظرتان را با توجه به ماهیتشان در ساعات و روزهای خاص منتشر کنید. به عنوان مثال اگر قصد دارید پست های سرگرم کننده ای را در پیجتان منتشر کنید بهترین زمان برای این گونه پست ها روزهای پایانی هفته است و یا اگر می خواهید چندین پست را در یک روز منتشر کنید بهترین کار اینست که یک فاصله زمانی مناسب بین انتشار پست ها در نظر بگیرید. برای زمان بندی پست های موردنظرتان می توانید از ابزارهایی که در مقاله ” 10 ابزار مدیریت پیج اینستاگرام ” معرفی کرده ایم، استفاده نمایید.

راه های افزایش فالوور رایگان:

10 روش افزایش فالووردر اینستاگرام

آموزش تعامل در اینستاگرام برای افزایش فالوور

استوری های تبلیغاتی،عکس های تبلیغاتی وتبلیغات ویدیویی

ایجاد تعامل با کاربران،ایجاد مسابقه و... توضیحات کامل را در مقاله نگاه کنید.

۶ دیدگاه دربارهٔ «آموزش تبلیغات هدفمند در اینستاگرام»

آیا پنل خاصی برای تبلیغات اینستاگرام میشناسید؟
آیا میتونید بهترین پیچ هایی که میشه باهاشون تبلیغ کرد رو نام ببرید؟ اگه ممکنه لیست کنید اینجا یا اگه مقاله دیگه ای دارید لینکش رو بذارید
ممنون

ما به پنل های تبلیغاتی اینستاگرام اعتقادی نداریم ! ما به تبلیغات در پیج های پرمخاطب و تبلیغات اینفلوئنسر مارکتینگ معتقد هستیم .
اما در مورد پیج های تبلیغاتی صبحت کردید ! باید بگییم که شما برای هر کسب و کاری به هر پیجی نمیتونید تبلیغ بدهید ! اول باید نوع کسب و کار شما و پرسونای آن شناسایی بشه و بعد می تونیم به پیج هایی که مخاطبان آن نزدیک به پرسونای کسب و کار شما هستند تبلیغ دهید
جهت مشاوره در زمینه تبلیغات میتوانید با شماره ۰۹۱۳۶۸۲۷۹۴۸ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *